Echipa de recrutare are peste 6 ani de experienta (medie) in domeniu. De asemenea, managementul Sales Consulting (middle si de top) are o experienta de peste 16 ani in domeniul HR.
Echipa Sales Consulting are o vasta experienta in recrutarea candidatilor pentru diferite domenii si tehnologii specifice, cuprinzand pozitii de: ENTRY LEVEL, MIDDLE MANAGEMENT si TOP MANAGEMENT.
Strategia de recrutare se axeaza pe 5 directii principale:
Aceasta este principala metoda de recrutare (recunoscuta de catre clientii nostri). Cresterea de pe piata muncii din Romania a adus nevoia de a dezvolta aceasta metoda de recrutare, ea devenind totodata un instrument al recrutarii. Procedurile interne, ROI, standardele de calitate, au fost create in jurul acestui tip de recrutare. Experienta consultantilor nostri este de asemenea un punct puternic in dezvoltarea specializata a campaniilor de cautare directa.
Asiguram o acoperire nationala din cadrul birourilor din Bucuresti si Cluj, ceea ce transforma un proiect local intr-un proiect national.
Cei peste 10 ani de experienta in domeniu, impreuna cu diversitatea proceselor de recrutare pe care le-am desfasurat (tipul posturilor, diferitele regiuni ) ne-au condus spre dobandirea unei complexe baze de date.
La Sales Consulting "selectia" este un pachet de servicii care presupune urmatoarele etape:
Se stabilesc cerintele postului, ce vor deveni criteriul de selectie. Consultantii desemnati pentru proiect vor analiza profilul postului si vor determina criteriul major ce sta la baza postului.
Campanii de EXECUTIVE SEARCH/HEAD HUNTING, Networking, Utilizarea bazei de date, Publicitate, Recrutare on-line.
Test de personalitate: testul ofera un portret acurat si complex asupra stilului personal si profesional al candidatilor. Este un ajutor in evidentierea viitorilor angajati de succes, in dezvoltarea coordonatorilor, in promovarea muncii in echipa deoarece testeaza caracteristici precum: potentialul managerial, orientarea spre munca, abilitatile de coordonare si creativitatea.
Prezentarea unui raport complex ce contine o lista cu minim 3 candidati finalisti (pentru fiecare post liber), precum si informatii complete asupra procesului si a candidatilor.
Candidatului angajat i se va cere periodic un feedback cu privire la integrarea sa in compania Client, a relatiilor cu colegii, precum si alte informatSe stabilesc cerintele postului, ce vor deveni criteriul de selectie. Consultantii desemnati pentru proiect vor analiza profilul postului si vor determina criteriul major ce sta la baza postului.