Servicii

Assessement Center

Assessment Center-ul este o metoda de evaluare standardizata a competentelor unui participant (aptitudini, abilitati, cunostinte), care presupune integrarea mai multor tipuri de informatii ce provin din diverse surse:

- Assessment Center-ul ia in considerare mai multe dimensiuni simultan; un program de Assessment Center are la baza un set bine definit de dimensiuni, criterii sau competente
- Se utilizeaza un set de instrumente complementare, in vederea realizarii unei evaluari complete si obiective a atributelor si abilitatilor participantului:

  • teste
  • chestionare
  • exercitii situationale, simulari
  • activitati experientiale
  • focus group
  • interviu pe competente


Obiectivele programului de Assessment Center:

  • Evaluare abilitati de leadership
  • Evaluare talent pool din companii
  • Evaluare la finalul procesului de selectie
  • Evaluare 360
  • Identificare si customizare nevoi de training


Etape de desfasurare ale programului de Assessment Center

INSTRUMENTE CU LICENTA
In functie de competentele profesionale specifice pozitiilor pot fi folosite urmatoarele instrumente:

BELBIN CO-OPERATE

BELBIN CO-OPERATE

BELBIN CO-OPERATE

Este un joc dezvoltat pentru a ajuta echipele si membrii acestora sa lucreze impreuna mult mai bine si mult mai eficient. In fiecare grup, exista intotdeauna riscul ca anumiti membri sa fie ignorati, in timp ce unii vor incerca sa isi exercite forta dominatoare asupra celorlalti, iar altii vor manifesta un interes minim pentru rezultatele echipei. Daca membrii echipei nu inteleg cum sa actioneze pentru a exista dinamica in grup, echipa si succesele ei vor fi compromise. Co-operate utilizeaza 3 activitati orientate spre actiune ce demonstreaza modul in care se poate creste dinamica echipei si cum aceste noi informatii se pot dezvolta in comportamente la locul de munca.

CAS++

CAS++

CAS++

CAS++ este o platforma de evaluare ce este construita in jurul a doua componente: evaluare psihologica individuala si evaluarea proceselor de selectie.


CAS++ este acreditat de Colegiul Psihologilor din Romania, si include 40 de teste pentru grupa de varsta12-60 de ani, in urmatoarele categorii:

  • Instrumente pentru descrierea si modificarea cerintelor psihologice a oportunitatilor de angajare
  • Abilitati cognitive de evaluare a testelor
  • Inventarul de Personalitate
  • Chestionarul pentru evaluarea intereselor profesionale
  • Instrumente post - angajare
  • Instrumente de identificare a profilului ideal pentru un anumit tip de post

 

MTa MAXI INSIGHTS

MTa MAXI INSIGHTS

MTa MAXI INSIGHTS

Este un instrument ce evalueaza competentele participantilor privind stabilirea si identificarea nevoilor de dezvoltare profesionala si personala. Sunt activitati experimentiale, dinamice si interesante pentru participanti. Este un instrument foarte folositor pentru Assessment Center in urmatoarele domenii: munca in echipa, comunicare, rezolvarea de probleme, prioritizarea activitatilor de business, managementul performantei.

MTa SELECT

MTa SELECT

MTa SELECT

MTa SELECT este un pachet de instrumente practice si activitati concepute pentru a deveni parte a unei abordari integrate a evaluarii in cadrul oricarei organizatii. Acesta ofera o gama de optiuni astfel incat sa poata fi folosit intr-o paleta larga de organizatii si pozitii.

Activitatile practice de evaluare ofera oportunitati pentru ca :

  • Participantii sa demonstreze abilitati specifice si competente
  • Evaluatorii sa observe participantii in cadrul activitatilor desfasurate

 

MTa este un instrument ce ofera posibilitatea de a evalua peste 100 de calitati definitorii - aptitudini mentale, comportamente si atitudini.

MARS SURFACE ROVER - Team Version

MARS SURFACE ROVER - Team Version

MARS SURFACE ROVER - Team Version

Mars Surface Rover – Team Version este o activitate de formare educationala care dovedeste intr-un mod convingator cum diferitele stiluri de lidership afecteaza atat liderii cat si cei pe care ii conduc acestia. 


Scopul activitatii este de a demonstra beneficiile stilului facilitativ de leadership si dezavantajele stilurilor traditional si pasiv. Acest exercitiu este potrivit pentru persoane avansate de curand in posturi de conducere, dar si pentru cei experimentati care incearca sa isi imbunatateasca stilul de conducere sau au in subordine mai multe echipe.

MARS SURFACE ROVER - Leadership Version

MARS SURFACE ROVER - Leadership Version

MARS SURFACE ROVER - Leadership Version

Mars Surface Rover – Leadership Version este o activitate de formare educationala care dovedeste intr-un mod convingator cum diferitele stiluri de leadership afecteaza atat liderii cat si cei pe care ii conduc acestia.


Scopul activitatii este de a demonstra beneficiile stilului facilitativ de leadership si dezavantajele stilurilor traditional si pasiv. Acest exercitiu este potrivit pentru persoane avansate de curand in posturi de conducere, dar si pentru cei experimentati care incearca sa isi imbunatateasca stilul de conducere sau au in subordine mai multe echipe.

SUPPLY CHAIN - Networking

SUPPLY CHAIN - Networking

SUPPLY CHAIN - Networking

Supply chain represents a license tool that contains two unique and attractive activities: Networking and Source or Sink. These tools can be applied to teams of 6 to 12 persons, covering the following themes:

  • Communication within an organizational network;
  • Dynamic of a network;
  • Carrying out individual goals versus mutual goals;
  • Improving working relationships with the client.

 

SUPPLY CHAIN - Source or Sink

SUPPLY CHAIN - Source or Sink

SUPPLY CHAIN - Source or Sink

Intr-o limita de timp de 45 minute pana la o ora, participantii vor intra intr-o retea formata din curele si sfori, retea care urmareste structura unei organizatii sau a unei echipe de proiect. Pentru realizarea sarcinii, se pot aloca 3 roluri: participant in retea, furnizor si observator. Activitatea este o replica a activitatii de productie a unei piese pentru client. Membrul echipei care primeste rolul de furnizor, va fi celula din organizatie care pastreaza legatura cu clientul si ii cunoaste asteptarile. El va trebui sa se bazeze pe participantii in retea pentru realizarea productiei pentru client. Acestia vor putea comunica intre ei urmand un set de reguli. Observatorii, vor ramane in afara retelei si vor urmari, ce succesiune de „operatiuni” este necesara pentru realizarea productiei. Acestia vor oferi la final feed-back privind eficienta si organizarea activitatii in retea, vazuta din exterior.


Rezultate obtinute in urma activitatii:

  • Dezvoltarea competentelor de comunicare interpersonala
  • Constientizarea importantei colaborarii si urmaririi unei proceduri de lucru
  • Orientarea energiei echipei pe eficientizarea muncii (indeplinirea obiectivului cu minim de „operatiuni”)
  • Unde putem aplica activitatile?
  • In echipe de productie
  • In echipe unde se doreste cresterea eficientei departamentale
  • In echipe in care se doreste eficientizarea schimbului de informatii si know-how

 

COMPACT CASE STUDIES - HRDQ - Research and Development Team

COMPACT CASE STUDIES - HRDQ - Research and Development Team

COMPACT CASE STUDIES - HRDQ - Research and Development Team

Unul din cele mai versatile instrumente pentru invatarea organizationala este studiul de caz. Prin definitie, un studiu de caz compact este o scurta descriere a unei situatii organizationale tipice, ce necesita schimbare si imbunatatire.


Studiul de caz compact ajuta la initierea procesului de invatare despre cum sa se resolve o diversitate de procese organizationale. Mai intai, prin citirea despre situatie si apoi impartasirea reactilor, participantii devin constienti despre problemele importante si diferitele perspective ce exista.


Studiile de caz includ role-play, stabilirea unor obiective comune, management general, comunicare, leadership, schimbari de management, selectie de personal, managementul performantei, negociere, conflicte si teamwork.

CPI 260

CPI 260

CPI 260

Testul a fost conceput pentru a scoate in evidenta caracteristicile de personalitate si comportament ale persoanelor. Acesta ofera un portret acurat si complex asupra stilului personal si profesional al candidatilor. Este un ajutor in evidentierea viitorilor angajati de succes, in dezvoltarea coordonatorilor, in promovarea muncii in echipa deoarece testeaza caracteristici cum sunt: potentialul managerial, orientarea spre munca, abilitatile de coordonare si creativitatea, integrarea in cadrul echipei, flexibilitate, toleranta, responsabilitate, autocontrol si comunicarea in echipa.

GAMA TEST (General Ability Measure for Adults)

GAMA TEST (General Ability Measure for Adults)

GAMA TEST (General Ability Measure for Adults)

Testul GAMA evalueaza aptitudinea intelectuala generala cu ajutorul unor itemi care necesita utilizarea rationamentului si logicii in rezolvarea de probleme care utilizeaza exclusiv designuri si forme abstracte. Utilizarea de figuri abstracte nonverbale are scopul de a minimiza efectele cunostintelor, exprimarii verbale si a intelegerii verbale asupra scorurilor testului. GAMA prezinta avantajele unui instrument accesibil unei varietati largi de oameni, cu deprinderi de comunicare diferite si provenind din medii diverse din punct de vedere lingvistic, cultural si educational.

MLQ (Multifactor Leadership Questionnaire)

MLQ (Multifactor Leadership Questionnaire)

MLQ (Multifactor Leadership Questionnaire)

MLQ (Multifactor Leadership Questionnaire) este un instrument psihometric, validat intr-o mare varietate de programe de cercetare, ce ajuta la întelegerea acelor atitudini si comportamente tipice pentru persoana evaluata, care tin de dimensiuni-cheie ale stilului sau de leadership.

Chestionarul Multifactorial de Leadership (MLQ) este o masura structurata, verbala, omnibus, a unor stiluri de leadership. Chestionarul consta din 45 de itemi, grupati într-un numar de scale care acopera intreaga gama a modelul leadershipului complet (''Full Range Leadership''). MLQ este standardul international in evaluarea celebrului concept de Leadership Transformational.

NEO PI-R (NEO Personality Inventory, Revised)

NEO PI-R (NEO Personality Inventory, Revised)

NEO PI-R (NEO Personality Inventory, Revised)

NEO PI-R (NEO Personality Inventory, Revised) este considerat cel mai celebru chestionar de personalitate existent la acest moment.

Raportul bazat pe NEO PI-R este unul de dezvoltare a competentelor si abilitatilor de leadership si contine patru sectiuni distincte. Primele trei sectiuni descriu comportamentul de leadership al persoanei evaluate, iar a patra sectiune traseaza punctele principale ale unui plan de dezvoltare personala, centrat pe competentele si abilitatile de leadership discutate in primele trei sectiuni.

Primary Technical Support with Greek, location: Bucharest

Primary Technical Support with Greek, location: Bucharest

Primary Technical Support with Greek, location: Bucharest

 

SALES CONSULTING is a human resources company with national coverage on three main domains: recruitment and selection, assessment center and personnel leasing. For more information you can visit our website: www.salesconsulting.ro.

Our client is a global specialist in energy management with operations in more than 100 countries, offering integrated solutions across multiple market segments, including leadership positions in energy and infrastructure, industrial processes, building automation, and data centres/networks, as well as a broad presence in residential applications. (www.schneider-electric.com)

 

Main responsibilities

Providing technical support pre-sales (product selection, application information) and post-sales (product installation, technical characteristics, technical complaints) telephone and electronic to SE customers and partners
Taking the ownership and ensure the customer is satisfied before closing the request

Answering incoming telephone calls, e-mails, web based tickets and prioritizing customer’s support needs

Issuing quotations in accordance with customer requests and required standards: cross references, configuration, mix of products in cooperation with countries representatives

Providing support to the customers for product replacement, troubleshooting and technical complaints

Completing documentation and follow up on all commitments and customer details

Actively creating/modifying knowledge database and review FAQ’s

 

Requirements

Education: Bachelor’s /Master’s degree in a Technical University (Electrical Engineering)

Very good electrical knowledge

Fluency required in Greece and English

Previous work experience is an advantage (technical support/ call-center)

Demonstrate a flair & understanding of customer support issues

Demonstrate flexibility and the ability to learn quickly

Excellent problem solving abilities

Aptitude to understand and explain technical information

Excellent interpersonal, communication and time management skills